23 Eki 2016

Makamındayım...

Şimdi baktım da, aslında ne çok seviyorum seni... Ve ne çok üzücü böyle bitiyor olması... Hiç böyle hayal etmemiştim seninle bu hayatı. Ama nefrete dönmeden yani kopmadan en ince yerinden susmalı yürekler. Hoşçakal adamım. Bu akşam gördüm ki sana yine en çok lacivert yakışıyor...

14 Eki 2016

Allah'ım! Biliyorum bir adaletin var ve birde zamanı... Sabrediyorum. Lütfen bana aklımdan geçenleri yapmaya fırsat verme. Lütfen sana giden yoldan beni ayırma... Sen büyüksün sen yaratansın tüm insanların şerrinden sana sığınırım. AMİN.

9 Haz 2016

Onlar öldürür... Yavaş yavaş yada aniden. Ama öldürür..!

27 Oca 2016

Anne oluyorum heyo!

Anne olmak çok değişik! Henüz içimdeyken bile bütün yaşamım ona endeksli... Yürüyemiyorum, uyuyamıyorum hatta bazen nefes bile alamıyorum... Nasıl kutsal bir duygu nasıl mutluluk dolu bir eziyet anlatamam... Kaldı ki annem hayatta değil ama olsaydı "şimdi anlıyor musun anne olmak ne kadar zor" derdi. Bu lafı hiç duymayacağım ama sen beni duyuyorsan "şimdi anlıyorum anne! Anne olmak gerçekten çok zormuş..!" Onların kıymetini anlamanız için hamile kalmanız yada onu kaybetmeniz mi gerekiyor??? YAPMAYIN. Öksürünce ona bişi olucak diye, yürürken düşecek diye, yatarken sıkışacak diye ödüm kopuyor. Daha dünyaya gelmedi bile düşünün. Doğduğunda ne yapıcam bilemiyorum. Anne olmak zor, güzel, acılı, huzur dolu ve anne olmak bir mucize... İçinizde ilk kalp atışını duyduğunuzda gördüğünüz şey sadece 1cm çapında... Nerden çıktı bu ses diye şok oldum. Hergün büyüyor içimde kıpır kıpır bir velet... Yoktan var oluyor bundan daha büyük bir mucize olabilir mi? Velhasıl annelik zor azizim... Keşke sende görseydin bu günlerimi annecim...

8 Ara 2015

Allah'a havale...

Tuttu savruk bir şey geldi yapıştı yakama. Bırakmıyor ki yoluma gideyim... Aldı tüm yaşama sevincimi ve ne varsa mutluluğa dair. Sevdim olmadı sövdüm olmadı... Ne istiyorsun dedim cevap çıkmadı. Şimdi tutup kolundan ne varsa canımı sıkan ve kim varsa canımı yakan Allah'a havale ettim... Bu benim sınavım ama bu süreçte bana nasıl davrandığınız da sizin sınavınız! Hadi Allah'a havale...

20 Mar 2015

Sanmak

Yıllarca işlediğin günahları Bir avuç dua sürerek yüzüne Cennetin izdüşümünü bile izleyemezsin Alnın secde kokar ama ruhun hala günahkardır..!

16 Şub 2015

#ÖzgecanAslan

Merhaba Dünya, Günlerdir sadece yüzeysel dinlemeye gücüm yeten bir konu hakkında çok ağır konuşucam şimdi: Ben bir kadınım, bir anne adayıyım, ben erkeğimin var olma sebebiyim, bir hayat arkadaşı, bir evlat, bir kardeş, bir yeğen, bir çocuğum… Ben, sizin seks objeniz değilim, köleniz değilim, gücünüzün yetebildiği tek varlık değilim, sadece mini etek giydiğimde orospu olmadığım gibi sadece kapandığımda da namuslu olmuyorum! Bu sizin zihniyetiniz! Siz uydurdunuz ! Yaratılışın arkasına sığınmayın! Allah erkeği SAPIK olarak yaratmadı ! Siz kadını sadece bacak arasından ibaret görürseniz, öyle yetiştirilirseniz şayet sapkınlığa uğrayan sizsiniz! Yanından geçen kadına orasını burasını açmış diye bakarken, “oda açmasaymış” diyebilecek kadar namussuz ve şerefsizsiniz! Taciz etmek, buna ihtiyaç duymak ve orası burası açık diye bir kadına bakmak tamamen kendi YETERSİZLİĞİNİZDENDİR! Erkekliğinizden değil ! Siz ki uçkurunuzu kara çarşaflı bir kadına hatta ve hatta evladınıza bile kaldırabilecek kadar ve nefsinizi nefes alan ördeğe, tavuğa, eşeğe bile uyandırabilecek kadar SAPKINsınız zaten ! Şimdi Yaratan sizi böyle iğrenç bir mahluk olarak mı yaratmış yani? Sizin, sizi yetiştirenin, eğitenin hiç suçu yok öyle mi?! Kusura bakmayın da yolda bacağı ve göğsü görünen kadını seks objesi olarak düşünen bir zihniyet bir gün anasını, bacısını da becerir! Nefsine hakim olamıyorsan sokağa çıkma! Hatta böyle iğrenç bir mahluk olarak yaratıldığın için Allah’a isyan et öyleyse! İdam kurtuluş olur sizin için, sizi ayıltıp ayıltıp, dilim dilim kesmeli..! //Beni kim neresinden anlıyorsa orasına, saygılarımla !
Bu gadget'ta bir hata oluştu