27 Oca 2016

Anne oluyorum heyo!

Anne olmak çok değişik! Henüz içimdeyken bile bütün yaşamım ona endeksli... Yürüyemiyorum, uyuyamıyorum hatta bazen nefes bile alamıyorum... Nasıl kutsal bir duygu nasıl mutluluk dolu bir eziyet anlatamam... Kaldı ki annem hayatta değil ama olsaydı "şimdi anlıyor musun anne olmak ne kadar zor" derdi. Bu lafı hiç duymayacağım ama sen beni duyuyorsan "şimdi anlıyorum anne! Anne olmak gerçekten çok zormuş..!" Onların kıymetini anlamanız için hamile kalmanız yada onu kaybetmeniz mi gerekiyor??? YAPMAYIN. Öksürünce ona bişi olucak diye, yürürken düşecek diye, yatarken sıkışacak diye ödüm kopuyor. Daha dünyaya gelmedi bile düşünün. Doğduğunda ne yapıcam bilemiyorum. Anne olmak zor, güzel, acılı, huzur dolu ve anne olmak bir mucize... İçinizde ilk kalp atışını duyduğunuzda gördüğünüz şey sadece 1cm çapında... Nerden çıktı bu ses diye şok oldum. Hergün büyüyor içimde kıpır kıpır bir velet... Yoktan var oluyor bundan daha büyük bir mucize olabilir mi? Velhasıl annelik zor azizim... Keşke sende görseydin bu günlerimi annecim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de bir şey söyle...