10 Oca 2010

Bir veda havası...

Yalnızlığın bu kadar soğuk olduğunu tahmin etmemiştim, bilsem senden ayrılırken üstüme kalın bişeyler giyerdim... Artık çok geç ikimiz için... Şu giden gemiyi görüyor musun? Heh işte sonuncusuydu o hayatımın limanından demir alan, sonuncusuydu kaçırdığım... Eğer son anda seslenmeseydin, bi bakar mısın? demeseydin kaçırmayacaktım belki de... Bavulum elimde bakakaldım ardından, hem geminin... hem senin... Çünkü kapatamadığın bavulun için seslenmiştin bana, sanmıştım ki beraber binecektik o gemiye... Oysa sen, oysa sen... Sen bir başka sandalla açıldın... Karasularımdan çıktığını anladığımda bensiz, üşümeye başladım...

Şimdi tek başımayım adamda, üzülemiyorum bile, bütün duygularımı aldın giderken... Bana, seni anacak kadar sevgi bile bırakmadın... Hoşçakal... Adını hatırlayamadığım... Hoşçakal... Nefretimden ağlayamadığım... Hoşçakal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de bir şey söyle...