1 Eyl 2011

Seni sevmek istemedim yemin ederim..!

Amacım sadece sohbetti.. Evet karşılıksız, hesapsız...
Hata!
Çünkü ben aşık oldum sana...
Evet...
Ve senin ilgi çekme çabalarına yenik düştü hayallerim, bir çapkın lakabına kapıldın... Helal-i hoş olsun ama dert olsun..!

Şimdi kelimelerime yüklediğim tüm anlamlar sadece teşbih... Bazıları kinaye ve belki en acımasız hicivlerimdi... Hepsi bu kadar...

Bitti... Teşbihine uyan nesne kalmamışken hafızamda gitsen diyorum...
Kalkıp bana "neden? bile demezsin sen, öylesin..
Sızlamayacağına bile öyle eminim ki içinin, içim acıyor..

Aslında sevmek istemedim seni, yemin ederim, içim geçmiş öyle rüyalarına... Dökmeseydin kelimelerini dizlerimin dibine, vermeseydin yağmurları elime, düşürmeseydin gözlerini gözlerime, girmeseydin lanet olası düşlerime...
Ben...
Seni sevmek istemedim yemin ederim..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de bir şey söyle...