10 Kas 2009

Level up

Yazmak istiyorum yazamıyorum ne zamandır... Biri cümlelerimi çalmış! Harflerim koyduğum yerde değiller... Duygularım kaçırılmış bölücü bir örgüt tarafından, işkenceye maruz bırakılmışlar. Çizgi filmlere ağlar oldum kaç gündür, ve alakasız durumlarda gülüyorum... Mutasyona uğramış yada yıkanmış tepkilerim belirdi. Tüm zamanlı iş hayatım bile ağır gelmez oldu küçük omuzlarıma, hatta yatmak istiyorum çoğu zaman ofiste...

Deliriyor muyum acaba?
cıkk sanmam... Ömrü hayatında kaç kere bu derece delirir ki insan? Yada bundan daha fazla delirebilir mi ki?..

Şuurum, şuur altımla çelişiyor... Beynimin onay verdiği olaya bilinç altım mümkünat tanımıyor. Elim varmıyor, dilim varmıyor, aklım yetmiyor...

Tüm uzuvlarım çökmüş vaziyette bu ara, küfür etseler sağolasın bile diyebilirim yani o derece...
Taş duvara yaslanmış gibi uyuştu beynim, bulanık insan silüetleri görüyorum karanlık duvarlarımda. Korkularım bile korkuyor benden. Yüzleşmeyi istediğim her şey kaçıyor uzağıma...

Sanırım bir değişimin ortasındayım... Bir level daha yükselecek hayat oyunu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de bir şey söyle...