27 Kas 2009

Sanırım ben deliyim...

Sabahtan beri bir bayram telaşıdır tutmuş herkesi... Karga henüz yediklerini çıkartıp kanatlarını gagalamadan doluşmalar evlere... Bir el öpme telaşıdır ki anlamsız... Sevgiye dayalı olmayan yalandan sohbetler... Feri sönük manalı ve yalancı gülümsemeler gözlerde... Sermaye ye göre müdahale... Yeni elbiseler eski insanların üzerinde, ve eski kavgaların hıncı yenilenmeye çalışan insanların bakışlarında...

Oturacak yer bulunmamalar... Evin kızının köle İzaura şeklinde hizmete koşması... Büyüklerden birinin öğretici konuşmaları etrafında sıkılmadan dinlemeye çalışmalar...

Yoruldum yahu!

Balkona çıktım bir sigara yaktım... Düşündüm sonra...
Ben her gün bu olayları yaşıyorum zaten hayatımda ve madem ki "Deliye her gün bayram"...
O zaman ben sanırım DELİYİM !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de bir şey söyle...